Author Topic: ig eftersom du var nike ig eftersom du var nike  (Read 3 times)

caicai2017

• Newbie
  • *
    • View Profile
ig eftersom du var nike ig eftersom du var nike
« on: April 18, 2018, 01:57:25 am »
Som en av de viktigaste personerna som ansvarar f?r Nike's auto-lacing mekanism som finns i 2016 Mag och HyperAdapt 1.0, ?r ??det s?kert att s?ga att den tidigare designern Tiffany Beers k?nner en sak eller tv? om sneaker-teknik. Och det ?r just d?rf?r hon kanske bara har tappat den slutgiltiga Epic React Flyknit vs Adidas Ultra Boost j?mf?relsen.
I sin senaste YouTube-recension bryter den tidigare Nike specialprojektingenj?ren och senior innovat?ren n?stan alla Nike Air Max 90 Womens Pink aspekter av den tre?riga Adidas sneaker och den nyligen sl?ppta episka reaktionen, som m?nga s?g som Nike www.royerimprimeur.fr svar p? Ultra Boost.
N?r man tittar p? l?parna fr?n en designers perspektiv, bryter ?arna ner kategorier, inklusive Nike Air Max 90 Femme Rose pris, tillg?nglighet, estetik, komfort, kvalitet, h?llbarhet och mycket mer. B?da sneakersna knyts i flera kategorier, Adidas NMD Mujer Rosa och det finns ?ven en d?r varken f?r sitt godk?nnande st?mpel, men vi kommer inte att f?rst?ra det. Klicka spela p? klippet ovan f?r att ta reda p? vilken sneaker som regerar h?gst i ?larnas ?gon. En tidigare Nike designer gjorde det h?r. Sj?lvklart ?r hon partisk. Jag skulle s?ga att det finns en kategori som var fel och det skulle vara h?llbarhet. Nike borde ha gjort en 0 eftersom yttersulan tydligt skal bort.
Den enda h?llbarheten (eller bristen p? den) verkar vara den st?rsta banan p? episka reaktionen. Nike Air Vapormax Mujer F?rhoppningsvis kan de r?tta till det, utan att offra prestanda, p? n?sta iteration ...
Du har r?tt. Nike Roshe Run Womens Detta ?r villkoret f?r min Nike Epic efter 1 slitage f?r en 5 km k?rning p? en tj?ra v?g. Endast 1 slitage. S? mycket Nike Air Max 2017 Dámské f?r kvalitet. Efter 3 slit kan sl?nga i soptunnan.
LOL en s?dan f?rdjupad granskning. Ingen bryr sig om en skos vikt.www.wimatherm.de  Hon framh?ver tydligt attribut som ger Nike f?rdelen som pris och vikt.
Lol nike har ingen kvalitet och h?llbarhet men jag respekterar dig eftersom du var nike f?ljare jag menar designer. Jag kan fortfarande inte tro att reagera ?r bekv?mt ?n boost, jag f?rs?kte b?da skor samtidigt, men reagera ?r inte bekv?m eftersom ultraboost bara ?r ?rlig. Okej nike ?r billigare, men titta p? dragkraft ?r inte www.roberttrinick.co.uk ens v?rt $ 150.
De beh?ver g?ra denna l?psko med en gummisula med full l?ngd. Nike har klippt h?rn p? Nike Air Max 2017 Femme det med n?gra av sina rusar och tr?ningsskor. Detta ?r en av anledningarna till att jag inte kommer att k?pa den Nike Air Huarache Dam h?r versionen av den episka reaktionen.
Den h?r damen ?r en s?dan t?gbrott lmao. det h?r ?r samma person som arbetade Nike Air Max Force 1 Dámskép? en sko som inte beh?ver vara bunden ...